ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    بسیار خب
      پرینت

    اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)

    اتوماسیون بازاریابی به نرم افزار یا مجموعه برنامه‌نویسی‌هایی اطلاق می‌شود که عملیات اصلی بازاریابی دیجیتالی شما را خودکار می‌کند. بسیاری از بخش‌های بازاریابی می‌توانند کارهای تکراری را که در غیر این صورت به صورت دستی انجام می‌دهید را خودکار کنند. مانند:

    خبرنامه های ایمیل: اتوماسیون ایمیل فقط به شما این امکان را نمی‌دهد که به طور خودکار برای مشترکین خود ایمیل ارسال کنید؛ بلکه به شما کمک می‌کند فهرست مخاطبین خود را به صورتی تنظیم کنید که خبرنامه‌های شما فقط به افرادی ارسال شود که می‌خواهند آن‌ها را در صندوق ورودی خود ببینند.
    برنامه‌ریزی برای پست شبکه‌های اجتماعی: اگر می‌خواهید حضور سازمان خود را در یک شبکه اجتماعی افزایش دهید، باید به طور مکرر پست بگذارید. ابزارهای زمان‌بندی شبکه‌های اجتماعی، محتوای شما را به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی منتقل می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر استراتژی محتوا کنید.
    روند پرورش لید: تولید سرنخ‌ها و تبدیل آن‌ها به مشتریان می‌تواند یک فرآیند طولانی باشد. شما می‌توانید این فرآیند را با ارسال ایمیل‌ها و محتوایی که با معیارهای خاصی مطابقت داشته باشند، خودکار کنید. (چنانچه قصد یادگیری و آموزش ارسال ایمیل گروهی را دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)
    ردیابی و گزارش کمپین: کمپین‌های بازاریابی می‌تواند شامل تعداد زیادی افراد مختلف، ایمیل‌ها، محتوا، صفحات وب، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر باشد. اتوماسیون بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند هر چیزی را که روی آن کار می‌کنید را بر اساس کمپین در حال اجرا مرتب کنید و سپس عملکرد آن کمپین را بر اساس پیشرفت همه این موارد در طول زمان، پیگیری کنید.